close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    فناوران

    بازدید : 320
    جمعه 17 فروردين 1397 زمان : 15:21

    همه جای دنیا گرانترین هتل های را معرفی می کنند، تا پولدارهای دنیا را به سمت خودشان بکشانند اما در ایران روال معرفي هتل ها به گونه اي ديگر است. اگر زمانی شایعه شود که فلان هتل یا رستوران گرانترین است و یا حتی فلان شخصیت پولدارترین است این تصور ممکن است تا دهه ها باقی بماند حتی اگر خیلی زود مثال نقضش پیدا شود. سال ها تصور میشد که هتل عباسی اصفهان گرانترین هتل ایران است، در صورتی که با یک پرس رزرو هتل و جوی ساده از قیمت چند هتل مشخص مي شود كه اینطور نیست. در این گزارش سری زده ایم به گرانترین هتل هایی که در حال حاضر در ایران مسافر می پذیرند. استانداردسازی و ستاره های هتل ها در کشور ما با آنچه از ستاره های هتل های بینالمللی انتظار می رود، متفاوت است. قاعدتا قیمت هتل های ایران در مقایسه با گرانترین هتل های جهان نیز ناچیز است حتی اگر در داخل کشور گرانترین باشند. هتل های پنج ستاره در دنیا نسبت به خدمات و امکاناتی که به مسافران می دهند، درجه بندی می شوند. زیربنا، امکانات ورزشی و تفریحی، امکانات داخل اتاق ها، تعداد رستوران های موجود درآنها با تنوع غذایی زیاد، نوع خدمات دهی کارکنان و آموزش آنان در برخورد با مشتری ها و خیلی از عوامل دیگر تعداد ستاره های هتلها را در سطح بینالمللی تعیین می کند اما در ایران درجه بندی هتل ها و اعطای ستاره ها وضعیت دیگری دارد.

    رزرو هتل در رزرو آریا
    برچسب ها هتل , رزرو هتل , رزرو , هتل ها ,
    بازدید : 330
    جمعه 17 فروردين 1397 زمان : 15:20

    کمپین های آگهی در یک بازه زمانی خاص، از رسانه های مختلف ارائه و منتشر می شوند. حیاتی ترین بخش از طراحی یک کمپین آگهی، تعیین موضوع کمپین است که حال و هوای1 هر یک از اجزای کمپین را مشخص می کند. موضوع کمپین، پیام اصلی است که توسط فعالیت های ترویجی2 کمپین به مخاطب منتقل می شود. با توجه به اینکه موضوع های هر یک از کمپین های تبلیغاتی، در شرایط زمانی و مکانی خاص و همچنین، با عنایت به آمیزه بازاریابی3 طراحی و اجرا می شوند، عمر مفید محدودی دارند؛ اما خاطره کمپین های تبلیغاتی موفق معمولا سال ها در ذهن مخاطبانشان می ماند. موضوع هر کمپین آگهی رایگان که برای یک بنگاه اقتصادی طراحی و اجرا می شود، باید بازتابی از استراتژیهای آن بنگاه اقتصادی باشد. این همان موضوعی است که متاسفانه در اغلب کمپین های تبلیغاتی بنگاه های اقتصادی کشورمان نادیده گرفته می شود. طراح کمپین تبلیغاتی باید آشنا با علم مدیریت استراتژیک باشد و بتواند استراتژیهای نوشته و نانوشته بنگاه صاحبکار را دریابد. عدم همخوانی استراتژیک یک کمپین اقتصادی و سیاست های یک کسب وکار، فاجع های در صنعت تبلیغات به حساب می آید که متاسفانه بهای چندانی به آن داده نشده است. کمپین تبلیغاتی، مجموع های است از آگهی ها که مفهوم یا ایدهای واحد را منتقل می کنند؛ یعنی آگهی رایگان تبلیغاتی که حول محور یک ایده یا مفهوم طراحی و اجرا می شوند. گاه این آگهی رایگان تبلیغاتی متعدد هستند: دو، سه یا حتی بیشتر؛ اما در اغلب مواقع با دو آگهی برای یک ایده مواجهیم و البته، ایرادی هم ندارد که متعدد باشند؛ به این شرط که شیرازه این آگهیها از هم گسسته نشود و همه آگهی رایگان ها در راستای ایده واحد پشتیبان آنها باشند. تنها یک ایده قدرتمند میتواند از آگهی های متعدد پشتیبانی کند؛ همینجا باید بر این موضوع تاکید کنم که اغلب کمپینهای تبلیغاتی که شاهد آنها هستیم، ایده و فکر قدرتمندی برای پشتیبانی ندارند و تنها ایدهای »جالب« هستند که نمیتوان براساس آنها یک کمپین تبلیغاتی را بنیان نهاد. بنابراین، به یاد داشته باشید که در برابر ایدههای ناگهانی و جذاب، قدری تامل بیشتری به خرج دهید و توضیح بیشتری پیرامون آنها طلب کنید؛ اگر در موقعیت صاحبکار هستید، از آژانس تبلیغاتی خود بخواهید تا میتواند در موردایدهای که برای طراحی کمپین تبلیغاتی دارد، برایتان توضیح دهد و مجابتان کند.

    رزرو هتل در رزرو آریا

    تعداد صفحات : 9

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    آمار سایت
  • کل مطالب : 108
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 28
  • بازدید کننده امروز : 28
  • باردید دیروز : 5
  • بازدید کننده دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 486
  • بازدید ماه : 1660
  • بازدید سال : 27555
  • بازدید کلی : 263272
  • کدهای اختصاصی